2018.06.15
GAZETKI TEMATYCZNE 2017-18
W całym roku szkolnym 2017/18 nasze wychowanki pomagały w wykonywaniu gazetek tematycznych. Ponieważ były ciekawe, wstawiamy przykłady tych dekoracji na naszą stronę:

2018.06.13
WYCIECZKA DO BIAŁOWIEŻY
Tego dnia  wstaliśmy bardzo wcześnie, bo przed nami długa droga, aż pod granicę z Białorusią, do Białowieży. Na miejscu powitała nas Pani przewodnik. Jako pierwszy punkt do zwiedzenia zaproponowała prawosławną parafialną Cerkiew św. Mikołaja, która mieści się w Białowieży....

2018.06.11
ŚCIEŻKAMI HARCERZY
Podsumowanie Przeglądu Działalności Artystycznej Środowisk Nieprzetartego Szlaku Chorągwi Stołecznej ZHP. Tegoroczny 33 Przegląd przebiegał pod hasłem: „60 lat Nieprzetartego Szlaku w stuleciu Niepodległej Polski”. Finał Przeglądu odbywa się już od lat w Sali pod Kopułą gmachu...

2018.06.09
PIKNIK RODZINNY
W piękną i bardzo gorącą sobotę zostałyśmy zaproszone na Piknik Rodzinny do Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie. W świetnych nastrojach razem z Panią Justyną pojechałyśmy na imprezę, którą poleca każdy, kto chociaż raz tam zagościł. Po miłym powitaniu przez...

2018.05.28
WYJAZD DO SKLEPU IKEA
Niedawno dziewczęta biorące udział w Projekcie Edukacyjnym "Akademia Młodego Podróżnika" pojechały z wychowawcami do sklepu Ikea. Ponieważ omawiałyśmy kontynent europejski, wybrałyśmy sklep szwedzki. Większość naszych wychowanek była tam po raz pierwszy. Obejrzałyśmy ten wyjątkowty...

2018.05.19
AHOJ PRZYGODO!
Włocławek potem Ciechocinek i znów Włocławek. Nasza podróż – spontaniczna i pewnie dlatego taka udana. Z ogromną przyjemnością odwiedziłyśmy wychowanki i Siostry w Specjalnym Ośrodku Wychowawczym we Włocławku, obejrzałyśmy ich Ośrodek, a także ogromny ogród,...

2018.05.17
ARTETERAPIA
W naszym Ośrodku prowadzone są różne formy terapii. Jedną z nich jest arteterapia. Spotkania ze sztuką odbywają się cyklicznie i tym sposobem nasze wychowanki wyrażają swoje emocje. Kontakt z profesjonalnym malarzem pomaga im doskonalić techniki plastyczne oraz skoncentrować się na...